Wednesday, February 10, 2010

owh hey peeps!!
bersemangat ni mau cerita
ahaaaa guess what??
sure u guys don't believe it..
ahhaaa
me pergi jogging kot dowh!!
menanam semangat yg tinggi mau diet sikit la..
just want to lose my weight since i found dat my favvie pink kebaya sudah ketat..
haha..
gila la weyhhhh...fobia i ni..

so secara tak langsung..my mom pun nak diet jgk..
then we planned to jog every evening n have our diet..
haha!

ala tak jauh pun pergi jog..dkt Tasik Cempaka saja..hehe
so after jog..stop at PKNS..we bought

- whole grains bread
- diet yogurt
- apples and bananas

haha! eyh diam okeyh! im trying to diet..and at least! i sedar yg i ni FAT!!
daripada u guys??
did u??
haha
i'll bet maybe u never or maybe u having the same problems with me..
hehe

well guys i need a support and forever will be ;)

xoxo!

No comments:

Post a Comment