Wednesday, February 3, 2010

need attention especially for ladies


be alert people!!

CUCI BRA dan PAKAIAN2 BARU Anda, sebelum dipakai. Banyak orang yang melakukannya, ini sebagai peringatan bagi yang tidak melakukan-nya. Baca dan persiapkan diri Anda untuk melihat gambar ini. Kami tidak tahu parasit apa yang ada didalam pakaian ketika kita membelinya.


Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang dari ekspedisi di Amerika Selatan, dia menyedari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan dia pikir ruam itu akan hilang dgn sendirinya..

dia menemui doktor kerana dia berasa sakit di bahagian payudaranya.. Doktor tidak tahu penyakit apa yang dialami oleh Susan, doktor memberi nya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. dia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, dia mula mencari doktor2 pakar yang lain.. Dr. Lynch tidak berjaya mendapatkan sebarang jwpn tentang apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Malangnya..doktor tersebut sedang bercuti.. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.

Susan terkejut, setelah ia membuka bra nya, mereka mendapati larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yangd ia tidak tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang dia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!

jadi pengajaran daripada kes ini..
kita haruslah sentiasa berwaspada terhadap kebersihan diri kita..
dan sekali lagi diingatkan..cucilah pakaian baru anda sebelum anda memakainya..

i post this because i care people..

-loves, bella-

"copyright from facebook"

4 comments:

  1. dayyum!
    gle scary!
    xnak pakai bra lagi lah!haha!

    ReplyDelete
  2. ya lorrr, tamau pakai bra lagi!!!!!!!!!!
    urrh damn scaryyy

    ReplyDelete
  3. eeeuuuuwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!
    menakutkn!!! itu pic!

    ReplyDelete
  4. haha!
    i don't know which is scarier,the disease or the fact that most girls aren't gonna wear bras again after reading this post(which i'm one of them)!
    lol! =)

    ReplyDelete