Sunday, January 31, 2010

ahaaa..today was my first day of practical for driving..guess what!!its awesome!hahahaha
the best thing is 3 times engine i mati
haha!swear to god the first time makes me damn nervous dowh syg!haishhh
lucky my trainer tu berhati mulia org nyer..cool person!hehe so me tak la panik sgt kan..
hehehe

its nice and u have fun with it..just dont panic and relax..
hehe..
my next class will be parking and turun n naik bukit..blablabla!
how can i survive with it??
pray for me guys and wish me gud luck yeah
hehehe..

bak kata zafirah..
"mcm play ps3"
aah! ps3 la sgtttt
hahaha..

u go bella!! yehhhaaaa ;))

3 comments:

  1. wooo.
    mcm best.
    tapi i mcm takut sgt nak pegi practical tu.
    haha
    sampai harini tak pegi lg.
    wish u luck dear!
    (:

    ReplyDelete
  2. thanks sya!!
    ala pergi la u...
    hahahhaa
    best weyh!

    ReplyDelete
  3. haah best macam ps3 kan bie :p hahahahahaha

    ReplyDelete