Wednesday, January 13, 2010


oyeyeyeyeye!!!!
i've pass my test undang2 wooo!!
finally!!
48/50
unbelieveable kot!
hahaha

i've done my second stage..
huhuhu next stage..
ermm i have to sit for 3hours ceramah n 3 hours amali..
like zafirah said
"bella u should bring ur pillow along.."
hahaha
yeah i know boring..
but nak buat mcm mana kan...
reti drive..but x ada lesen pun x guna kan syg??
but i reti drive ker?
hahaha
;))
god knows!

ermmm sedang2 saya memasak for dinner..
i saw this outside of my windows

masyaaalllaahhh!!
hahaha
mengawan ke weyh??
tepi longkang plak tu.
hehehehe
;))
u know wut i baru tau cara kucing mengawan mcm tu..
kucing jantan gigit leher kucing betina..
haha..
for human its called hardcore type!
eeeuuuwwww
bella stop it la!!

what?!
general knowledge..
tak nak tau ke??
come on! we already 18 syg!
haha
;))

cakap pasal age 18..
im wondering what will happen to me..my future..my ambition..my grades..
love.. life..

haishhh..

quite worried about dat..


owh and!!
saya dah fedup utk cari kerja
haishhh susah gila kot nak dpt
smue dah pnuh
haishhhh
;))
so..the conclusion is..
duduk rumah,goyang kaki,bela badan
hehehehe
;))


tomorrow im going to perak for a few days..until sunday i guess
just me and my mom..meet my dad there
plus! ada function so my mom asked me to follow..
duduk rumah pun sorang jgk kan..
hahaha..
but sorang2 la yg best!
its time tooo partyyyyyyy!!!
hhaahahahaaha
xder maknenyer!!
;))


i miss my friends!!
jojie,zafirah,atikah jalal,atikah ganny,farisa,fasya,sofea,ummi,syaza,iyah...
haishhh
my cutie chinese girls..
haishhh!!
miss the moment at school..mcd,boling alley!
haha
baling2 tepung and cake kat kfc
haishhhh
peeppppsss!!
i miss u guyssssssssssssssssssssss!!!!!

;((

1 comment: