Monday, August 17, 2009

hey again..
and this is my second blog for today..
ermmm..
gambar baru dpt upload nih..
=))

actually..
i wanna tell u guys about last Saturday..

last Saturday me and my family went to Kuala Kangsar,Perak
for a kenduri.
heheehe

yeah2..i know..
damn jauh rite??
but we stayed at my dad's house in Batu Gajah also in Perak..
soooo..
xderla jauh kan dari sane..
about half an hour jer..

ok2..
then,after kenduri..
we decide to round2 pekan Kuala Kangsar..
omgieee..
The KK's castle damn besar kotttt...
then we stopped at the KK's castle muzium which is the
old KK's castle..

so..here's the pic...

Photobucket

it was damn amazing guys..
and it has its own history..
yg me tau la..
istana ni dibina tanpa sebatang paku sekalipun..
hhuhuhu.
i just can't imagine mcm mane istana ni boleh kukuh smpai sekarang..
hurmmm...


then
kami pulang..hehehehee
panas kottt..
dgn baju kurung nyer..
adoiiii...





sampai rumah..mandi2..
tidur..zzzzz


after maghrib..
my brother lapar...
haishhh..
sooo..
kitaorg pegi la dinner..
walaupun mls..
tapi ikut jerla..
first time kot kuar mkn pakai selekeh nk mati..





after dinner..
masing2 dah kenyang..
jam pun dah pkul 10 lebih..
kitaorang pun balik..

actually decide wanna watch drama at TV3..
tapi ntah mcm mane..
bleh trtdo la pulak..
hehehhee

then..
the next day..
on sunday..

after lunch..
kitaorang balik bangi..
leave my dad alone in batu gajah..
heheehehe

ape kan daye..
he's working there..
lalalala

so thats all..
ermmm...

akhir kate..
i miss my baby boo!!!

No comments:

Post a Comment