Wednesday, August 19, 2009

hellooo..hehehhee
ermmm..
today nothing much to tell u guys here..
ermmm
i just wanna show u the videos that we recorded during
the b'day bash party on 14/8/09..
heheehehe
not really a big party act..
but its big and fun party for us!
hehehehe...
i've promise rite to show it to u??
so...
here's the videos..



enjoy guys!!!!





hahaha..this my favvie video..
bcuz..
finally!!!
yg tukang record tu dapat kami attack jugak!
hehehe..
yg bestnyer..
lepas attack tu kitaorg terus blah
hehehee..
sofea comel jerr!!!



fyi..act i xbrpe terlibat dlm video ni..
dats why me xder sgt dlm video..
hehehe
konon2 nak mengelak la kan..
heheehe
so me duduk tepi jerr tgk diorang baling2..
diorang nak kek me bg..diorang nk tepung me bgi..
hehhehe


so dats all guys!
thanks for visiting...
xoxo

-bella najib-

No comments:

Post a Comment