Thursday, December 10, 2009

wuhuuuuu...
omg!suddenly me rindu my blog..
hahahaa
;))

owh yeah! last wednesday (9th dec 09)
im going to BB,KL to find my prom dress
finally! i've found it..
hehehe

wake up earlyyyyyy in the morning..
5.30am! hahaha
jojo mandi dulu la bcuz me nak tidur lagi kan..heheeh
after jojo mandi...duh!jojo kejut me..
hahaha
fine! jojo minta tolong me pakaikan lens utk dia
hahahaha
half and hour one side eye tau..
hehehehe
damn funny kot...haishhh



so bertolak at 7am..
with jojo's parents..
yeah2 i know awal..
but its save my budget dowh!hahaha
sbb mama jojo pergi office near the bb..so mcm dah alang2 kan..
tumpang la

pergi breakfast dkt jln telawi,bangsar..
then hantar mama jojo pergi office..
bout 9 sumthing kitaorg sampai bb

mcm excited dowh!
hhaahaha
xtau knpa terase jakun tibe2!
hehehe

"jojie!finally we're in bb!"

haahahaha

then straight pergi pavilion..
ermm just xtau nak buat apa..
jalannnnn jer..
yerla pkul 9 kot..
kedai xbukak lagi kan..
pergi toilet..
hehehe
pastu lepak tepi2 tu..tgk jalan..
hahaaha








10am jalan slow2 pergi times..
huhuhuhu



survey dress skt nichii boutique,times..
lawa!but color tu i xminat kot..
so decide la pergi sg.wang..

round punye round..
than yeay!
fnally i've got my dress!
;)
duh! dkt metrojaya sg.wang jer ;)

lepas beli dress..
decide nak lepak kat pavi..
so pegi la...
hihihi



tgh lepak2 kan..
i'm just wondering knpa ramai sgt people yg excited
nak bergambar kat pokok christmas ni??
hurmmm









having lunch dkt nasi ayam hailam near the sg.wang plaza area..
rest jer kejap..
3.30 pergi times balik
beli kasut dkt nichii boutique tu..
pastu 5pm pergi monorail to KL Sentral bcuz
parents jojie fetch us there...

masuk je kereta..
pergh!lege gile kot!
haishh yerla penat kan jalan jer keje..
sekali!
parents jojie nak pegi CM mau cari barang..

me n jojie terlampau xlarat sgt dah nak jalan..
so we decide duduk dkt food court CM tu due org..
have a drink..
;)















jojie's mama

pastu balik..
huuhu
sampai kajang around 7sumthing..
then had lunch at sg.ramal area..
smpai rumah jojie around 8sumthing..
mandi2..then
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hahaha
;)

ITEM;
Nichii boutique,times square

p/s;
i just dun wanna published my dress here..
hehehee
ermm will show u guys on my next blog bout my prom night!
just wait okie ;)

xoxo

No comments:

Post a Comment