Wednesday, October 21, 2009


Hari Graduasi Puteri
SMK CONVENT KAJANG

Part 2

hye again people!
ok2..
this blog again about the graduation day..
the real graduation day..
on
10/10/09

was held at SMK Convent and celebrate it at Equatorial Hotel,Bangi

so..
have a look!
;)



jojie n me



Atikah Jalal,Jojie n me

Jojie,Syaza n me

With my super sweet cotton candy!

jojie n zafirah




Atikah Jalal,Sofea,me,Jojie,Atikah Ganny,Myra,Syaza
Farisa n Syuha..

Atikah Gannny,Syaza n me

erkkkk!!
hehehe..
candid by ganny..
me tgh makeup myra!
heheeheh
jurumekap yg kurang pro!
bukan pro!
ahaaaa..

soooo..
habis saja dat programme..
all the girls getting ready and wait for the bus to bring us to the Equatorial Bangi
to have our lunch there =))




whoop2!!!


Next Location; Equatorial Bangi





ermmm..
xada motif!
saja suke2!
heheehe



meet fasyaaaaaa!!!

all the teachers dah balik..
kami stay sampai pukul 4..
hehehe
xsalah..bcuz teachers kate boleh..sbb manager tu benarkan!
grrr...
*sesuke jer statement!!*

jadi tudung terbang!!kpd yg free hair laa
erkkk..
hehe
;)

bukan dlm kawasan sekolah kan??
so xkena point kan syg kalau xpakai tudung?
hehehe




fung ann,me n pek yin!

xsuke ek gmbr ni??
gedik kan!
ader aku kisah ker??
hehe
biarla!
welks ;)


my master gland!
jojie n zafirah
hugs muah2!!

one of the food that attract me!
hehehe
xtaula knpe..
mcm cute jer nmpk!

eyh biarla!
welks =)



Thanks Equatorial for the nice food n service! ;)
Thanks INTI COLLEGE for the nice "jubah"
Thanks all the SMK Convent Kajang teachers,Pn.Norlia,for the great graduation day!
Thanks frens for the perfect n nice photos!especially,farisa,atikah ganny!

-bella najib-

No comments:

Post a Comment