Thursday, March 25, 2010

a day with my twinnie ♥


last thursday (25/3/10)
me and my twinnie jojie baby went to bb..
memandangkan it was a last week for jojie to stay before she have to surrender to be a plkn victim jadi she asked me to have a one day out with her ;)
since me pun dah sengal stay at home..so why not kan kan kan??
heheheehe...



favvie place i guess..haha
pavilion toiletttttt ;)))

lalalalalala ;)




suddenly decide wanna watch movie..
at first wanna watch alice in wonderland..
but time dah terlepas..
entah mcm mana me and jojie ni tiba2 terbuka hati wanna watch malay movies..
heheehe
teka2 cpt what movie?
haha!
kl drfit 2
haha! tapi best la jgk kan...ok la daripada xder
hehehe
love the climax of the movie..
but hate the ending dat the heroin dead kena tembak dush dush dgn gangster ;(
sedih la sekejap ;(
hehe


gmbr ni suddenly sesat plak..
haha
location; mph,pavilion ;)

so lps watch movie tu terus la nak balik tau..
then tgk2 hujan la plak nak ke bb monorail station..
time tu me and jojie terpaksa la meredah hujan since dah nak pukul 6 dah time tu..
huhuhuhu
lps tu redah hujan lagi from monorail tu kl sentral station
huhuhuhu
best la plak kan mandi hujan
hehehe
so pengajaran ; kalau nak hangout kali ni bwk payung ;)
hehehe
balik tu lemau jer..
hehehe
on cafe world...serve and cook..
off fb..
then
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)

No comments:

Post a Comment